11-03-2020 't Heuvelke is beste basisschool van Nederland

Basisschool 't Heuvelke in Geleen krijgt een 9,6 in het scholenonderzoek van RTL, omdat het al drie jaar op rij hoge scores behaalt bij de eindtoets.

Lees hier het krantenartikel in De limburger van 10 maart 2020.

07-10-2019 #Ik ben leerkracht #Trots op mijn vak

Trots op ons vak! Dat is wat de schoolbesturen uit de regio Zuid- en Midden-Limburg én de Nieuwste Pabo bindt. En dat is wat we ook willen uitdragen!

We hebben de handen in elkaar geslagen om ons mooie vak in beeld te brengen en te laten zien wat het vak leerkracht op een basisschool inhoudt én hoe je leerkracht wordt.

We willen meer studenten in Limburg enthousiasmeren om voor het vak basisschoolleerkracht (ik wil leerkracht worden) te kiezen en zich aan te melden op dNP. Maar ook richten we ons op de herintreders (ik wil  weer leerkracht zijn), mensen die een tijd geleden een onderwijsbevoegdheid hebben gehaald en bij wie het werken in het onderwijs weer begint te kriebelen. We heten hen van harte welkom terug in het onderwijs. Daarnaast hebben de schoolbesturen plekken voor zij-instromers (ik wil leerkracht worden); ook hen willen we meer informatie bieden via deze campagne.

Stichting Triade

Triade beheert zeven katholieke basisscholen in de gemeente Sittard-Geleen. Vijf in het stadsdeel Geleen, één in Limbricht en één in Einighausen. Aan basisschool De Driesprong in Oud-Geleen is sinds augustus 2008 een afdeling voor onderwijs aan hoogbegaafden verbonden.