21-01-2021 vacature directeur basisschool De Lemborgh
Klik hier voor de profiel- en situatieschets
30-11-2020 't Heuvelke klaar voor de toekomst

Basisschool ’t Heuvelke aan de Dahliastraat in de Geleense wijk Lindenheuvel neemt binnenkort het nieuwbouwdeel officieel in gebruik.
Hiermee zet de onderwijsinstelling een flinke stap richting de brede zorgschool die ze in de toekomst graag wil zijn.

Lees hier het hele artikel

Onderwijsservicebureau (OSB)

Het onderwijsservicebureau (OSB) verzorgt naast het bestuurssecretariaat en advisering van het college van bestuur, de ondersteuning en dienstverlening op het gebied van financien, personeel, huisvesting en onderhoud. Ook voert het OSB de financiele administratie en de personeels- en salarisadministratie (de werkzaamheden als administratiekantoor).

In dit kader is het OSB onder verantwoordelijkheid van het college van bestuur en -binnen de door het college van bestuur vastgestelde kaders- belast met het monitoren en bewaken van vastgestelde regels, procedures en afspraken. De bevoegdheden van de directie van het OSB zijn reglementair vastgelegd.

Samenstelling OSB:

Algemeen directeur:
Dhr. mr. H.F.J. Hoedemakers

Secretariaat:
Mevr. E.M. van Meijel-Postma (bestuurssecretariaat / officemanager)
Mevr. W.J.P Cox

Financieel controller / plv directeur OSB:
Dhr. M.A.W. Vermeulen

Medewerker personeels- en salarisadministratie:
Mevr. S.J.M. Bogers

Medewerker financiele administratie: