10-07-2020 Bereikbaarheid tijdens de zomervakantie.

Het bestuurskantoor is tijdens de zomervakantie gesloten van donderdag 16 juli 2020 t/m woensdag 19 augustus 2020.

11-03-2020 't Heuvelke is beste basisschool van Nederland

Basisschool 't Heuvelke in Geleen krijgt een 9,6 in het scholenonderzoek van RTL, omdat het al drie jaar op rij hoge scores behaalt bij de eindtoets.

Lees hier het krantenartikel in De limburger van 10 maart 2020.

Onderwijsservicebureau (OSB)

Het onderwijsservicebureau (OSB) verzorgt naast het bestuurssecretariaat en advisering van het college van bestuur, de ondersteuning en dienstverlening op het gebied van financien, personeel, huisvesting en onderhoud. Ook voert het OSB de financiele administratie en de personeels- en salarisadministratie (de werkzaamheden als administratiekantoor).

In dit kader is het OSB onder verantwoordelijkheid van het college van bestuur en -binnen de door het college van bestuur vastgestelde kaders- belast met het monitoren en bewaken van vastgestelde regels, procedures en afspraken. De bevoegdheden van de directie van het OSB zijn reglementair vastgelegd.

Samenstelling OSB:

Algemeen directeur:
Dhr. mr. H.F.J. Hoedemakers

Secretariaat:
Mevr. E.M. van Meijel-Postma (bestuurssecretariaat / officemanager)
Mevr. W.J.P Cox

Financieel controller / plv directeur OSB:
Dhr. M.A.W. Vermeulen

Medewerker personeels- en salarisadministratie:
Mevr. S.J.M. Bogers

Medewerker financiele administratie: