10-07-2020 Bereikbaarheid tijdens de zomervakantie.

Het bestuurskantoor is tijdens de zomervakantie gesloten van donderdag 16 juli 2020 t/m woensdag 19 augustus 2020.

11-03-2020 't Heuvelke is beste basisschool van Nederland

Basisschool 't Heuvelke in Geleen krijgt een 9,6 in het scholenonderzoek van RTL, omdat het al drie jaar op rij hoge scores behaalt bij de eindtoets.

Lees hier het krantenartikel in De limburger van 10 maart 2020.

Ouderparticipatie

Triade wil boeiend en uitdagend onderwijs geven aan kinderen, met respect voor de waarden en normen die het kind meebrengt. We zien de ouder hierin als partner met de primaire verantwoordelijkheid voor de opvoeding en de school met een primaire verantwoordelijkheid voor het onderwijs.

Ouders zijn onze natuurlijke partners waar het gaat om leren en ontwikkelen. Partnerschap met ouders betekent aansluiten bij hun vragen en verwachtingen. Het betekent ook stimuleren en uitdagen om het partnerschap serieus te nemen. Partnerschap op Triadescholen is dan ook niet vrijblijvend. Ouders zijn actief betrokken bij het leren en ontwikkelen van hun kind.

Het partnerschap en de betrokkenheid van ouders kan zich op verschillende terreinen afspelen. Op de eerste plaats natuurlijk op het niveau van de groep waarin het eigen kind zit, dus het onderwijs en de ontwikkeling van het eigen kind. Daarnaast eventueel als bijvoorbeeld voorleesouder of ict-ouder. Op schoolniveau kan de betrokkenheid tot uiting komen door zitting te nemen in de oudervereniging, de medezeggenschapsraad of een ouderpanel. De gemeenschappelijke medezeggenschapsraad  is de manier om bovenschools ook mee te denken en te praten.