10-07-2020 Bereikbaarheid tijdens de zomervakantie.

Het bestuurskantoor is tijdens de zomervakantie gesloten van donderdag 16 juli 2020 t/m woensdag 19 augustus 2020.

11-03-2020 't Heuvelke is beste basisschool van Nederland

Basisschool 't Heuvelke in Geleen krijgt een 9,6 in het scholenonderzoek van RTL, omdat het al drie jaar op rij hoge scores behaalt bij de eindtoets.

Lees hier het krantenartikel in De limburger van 10 maart 2020.

Vervangersbank

Met de vervangersbank Clooser kan Triade vervangingen op een efficiënte, zorgvuldige en kwalitatieve wijze invullen, die voor directeuren tevens een tijdsbesparing met zich meebrengt. Benoemingsverplichtingen worden bewaakt en de bank kan dienen als kweekvijver voor toekomstig personeel, omdat er ook een kwalitatieve evaluatie mogelijk is. De coördinatie (en tevens eindverantwoordelijkheid ) ligt in handen van Hentien Belt, coördinator Vervangersbank. Alle vervangingen lopen via de vervangersbank. Dit betekent dat directeuren geen vervangers kunnen inzetten buiten de bank om. Wel kunnen zij nieuwe vervangers aanmelden bij de coördinator, die vervolgens beslist over opname in de vervangersbank.
Tevens kunnen parttimers die willen vervangen, worden ingebracht. Open sollicitanten kunnen met een sollicitatieformulier zich bij de coördinator van de vervangersbank of bij het OSB (Onderwijsservicebureau) melden. Het aanmeldingsformulier is beschikbaar via onderstaande link www.p-centrum.nl . Na het invullen wordt het aanmeldingsformulier automatisch naar de coördinator verzonden. De coördinator zet de gegevens van de potentiele vervanger in de vervangersbank. Meer informatie over de werkwijze bij vervangers vindt u in de notitie Werkwijze vervangers.

Klik hier voor het vervangingsbeleid Triade.