16-06-2021 Vacature OC-er De Lemborgh

Voor één van onze basisscholen in Sittard-Geleen zijn wij op zoek naar een ENTHOUSIASTE onderwijscoordinator (Intern begeleider)

Wat bieden wij jou ?

Klik hier voor de advertentie.

Klik hier voor de taakomschrijving.

30-11-2020 't Heuvelke klaar voor de toekomst

Basisschool ’t Heuvelke aan de Dahliastraat in de Geleense wijk Lindenheuvel neemt binnenkort het nieuwbouwdeel officieel in gebruik.
Hiermee zet de onderwijsinstelling een flinke stap richting de brede zorgschool die ze in de toekomst graag wil zijn.

Lees hier het hele artikel

Basisschool De Driesprong

Adresgegevens
Haesselderstraat 9
6166 EG Geleen

info@bsdedriesprong.nl
www.bsdedriesprong.nl

Directie
Directeur: De heer JP. Verjans

Onderwijscoördinator
Mevrouw Odette Michielsen, mevrouw Nijsten-Drummen, mevrouw Wijnands

Schooltijden
Maandag , dinsdag, donderdag, vrijdag : 8.30 - 12.00 uur en 13.00 - 15.00 uur
Woensdag : 8.30 - 12.30 uur
groep 1 en 2 vrijdag vrij

Opvang
Overblijven: op locatie, verzorgd door vrijwilligers
Buitenschoolse opvang: Tinkeltime (MIK) www.mik-online.nl
Kinderdagverblijf: Spelenderwijs www.spelenderwijs.nl
Peuterspeelzaal: nvt

Schoolinformatie / Highlight: De rooms-katholieke basisschool De Driesprong is centraal gelegen in de wijk Oud-Geleen. Onze school is een lerende school waarin we steeds bezig zijn onze missie: 'Samen leven en leren, gericht op heden en toekomst' , vorm te geven. We zorgen ervoor dat het schoolklimaat een optimale bijdrage levert om samen te leren vanuit een betekenisvolle, uitnodigende leeromgeving waarin kinderen leren zelf verantwoordelijkheid te dragen.
Dankzij een kindvriendelijke leeromgeving worden talenten herkend en ontwikkeld. We zien verschillen tussen kinderen en leerkrachten als meerwaarde.
Basisschool De Driesprong heeft ook oog voor hoogbegaafde kinderenen en is in 2008 gestart met een Leonardo-afdeling.
Door middel van openheid, duidelijkheid en betrokkenheid willen wij, binnen een goede communicatie met alle geledingen, steeds blijven werken aan de toekomstbestendgheid van ons onderwijs.
Kortom: basisschool De Driesprong SAMEN sterk.

MR
Voorzitter MR: Mevrouw E. Lansu

OV
Voorzitter OV: Mevrouw I. Zeelen