23-07-2021

De stichting Triade wenst iedereen een fijne, zonnige en welverdiende vakantie!

Bereikbaarheid tijdens de zomervakantie

Het Onderwijsservicebureau is wegens zomervakantie gesloten van maandag 26.07.2021 t/m vrijdag 03.09.2021.
30-11-2020 't Heuvelke klaar voor de toekomst

Basisschool ’t Heuvelke aan de Dahliastraat in de Geleense wijk Lindenheuvel neemt binnenkort het nieuwbouwdeel officieel in gebruik.
Hiermee zet de onderwijsinstelling een flinke stap richting de brede zorgschool die ze in de toekomst graag wil zijn.

Lees hier het hele artikel

Algemeen

Vanuit de missie 'omdat elk kind telt' en de visie van Triade geven wij boeiend en uitdagend onderwijs aan kinderen met respect voor de waarden en normen die het kind meebrengt. We willen met modern, eigentijds onderwijs in een veilige omgeving met professionele leerkrachten alles uit het kind halen wat erin zit. We verwachten van onze professionals een opstelling die gericht is op zelf leren en ontwikkelen.

Vervangersbank

Met de vervangersbank Clooser kan Triade vervangingen op een efficiënte, zorgvuldige en kwalitatieve wijze invullen, die voor directeuren tevens een tijdsbesparing met zich meebrengt. Benoemingsverplichtingen worden bewaakt en de bank kan dienen als kweekvijver voor toekomstig personeel, omdat er ook een kwalitatieve evaluatie mogelijk is. De coördinatie (en tevens eindverantwoordelijkheid ) ligt in handen van Hentien Belt, coördinator Vervangersbank. Alle vervangingen lopen via de vervangersbank. Dit betekent dat directeuren geen vervangers kunnen inzetten buiten de bank om. Wel kunnen zij nieuwe vervangers aanmelden bij de coördinator, die vervolgens beslist over opname in de vervangersbank.